Zajedno smo jači !
Odgovor iz "BRUNATE"
Dobili smo odgovor iz "Brunate" koji je bio vezan za pitanje o neispravnim razdjelnicima. Pitanje objavljujemo u cjelosti;
Poštovani, Zahvaljujem na Vašem upitu. Tvrtka Brunata je za zgrade s ugrađenom Brunata opremom zadužena za očitanje razdjelnika i dostavu podataka o očitanim impulsima Distributeru. Distributer na osnovu registriranih impulsa vrši obračun sukladno Pravilniku o načinu raspodjele i obračunu troškova za isporučenu toplinsku energiju...
(NN 139/08, 18/09, 136/11, 145/11).
Imali smo iskustvo da pojedini razdjelnici, iako ispravni i s redovnim i točnim očitanjem impulsa, bilježe poteškoće u odašiljanju telegrama o stanju impulsa preko ugrađene Brunata mreže u zgradi na glavni server.
Sukladno stavci 4 članka 16. Pravilnika o načinu raspodjele i obračunu troškova za isporučenu toplinsku energiju (NN 139/08) takvi razdjelnici u obračun ulaze s procjenom stanja impulsa na temelju svih raspoloživih podataka.
Takvi razdjelnici kao i sve potencijalne manipulacije razdjelnikom i očitanjem se u Brunata programu za očitanje javljaju kao alarm te naša tehnička služba izlazi na teren u zamjenu razdjelnika.
Zamjene su izvršena s novom poboljšanom serijom proizvoda o trošku Brunate unutar dvogodišnjeg garancijskog roka.
Kako korisnici ne bi bili oštećeni, po zamjeni razdjelnika i očnom očitanju impulsa s ekrana starog zamijenjenog razdjelnika, na prvom narednom obračunskom razdoblju se nivelira eventualna razlika između stvarnog i procijenjenog stanja impulsa.
Za sve pojedinačne upite, molimo da stanare uputite na Brunata korisnički centar (01/4839-053
01/4839-053).
Srdacan pozdrav/Best regards/Venlig hilsen,
Ines Palinić
Odjel obračuna i očitanja
Tel +385 1 4839 053
+385 1 4839 053
Brunata d.o.o. Senoina 19 HR-10000 Zagreb Fax: +385 1 4839 055
www.brunata.hr Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Izvor : Hrvatska udruga stanara i suvlasnika zgrada - HUSISZ






